Buscar en este blog

viernes, octubre 15, 2010

Porque leer en inglés me switchea un poco.

Sometimes when it rains (or when it's going to rain the next day) I wanna run away the faster I can and maybe wanna cry, while the windows make love with the steam and the heat is killed by spring wing. I just don't dare -i've given up on risk. I just don't dare, I decided not to fall -even when I stare at the street being on a fifth floor, even when I wonder how I would feel if I jumped, if I closed my eyes and let me go.

2 comentarios:

Reptile dijo...

No te atrevas a saltar. El salto tiene que ser metafórico, no físico. Así como tus alas también son metafóricas, no físicas.

Y sí, lo escribí yo. A menos que se indique lo contrario, todo lo de mi blog lo escribo yo. :)

Félix dijo...

Uno no quiero, pero sigue a la corriente, y cuando llueve, uno quiere ser gota y caer y caer y caer...

Ay, que pueta... (?)